2007/12/04

Jezero

Sinoć, u Državnom Kremljanskom dvorcu, Labudovo jezero je izgledalo nekako ovako.



Osećala sam se fantastično dok sam ulazila unutar zidina Kremlja...noću, kada nema turista, kada je sve unutra tako romantično osvetljeno, sa snegom, i vojnicima na svakom čošku. Zgrada Državnog Kremljanskog dvorca sagrađena je početkom 60-ih. Čudov i Uspenski manastir iz 16-og veka srušeni su, kao i mala palata Nikolaja i stara crkva Spasitelja, da bi napravili mesta modernoj areni Komunističke partije. Beli mermer, zatamljena stakla, zlatni grbovi, petokrake, dvoglavi orlovi... Sala nešto manja od sale u Sava Centru, lošije materijalizovana. Ružnjikava rekla bih.

Ah! neki ljudi stvarno....
Ako se kaže bez forografisanja, snimanja kamerom, ugašeni mob. telefoni, i bez pričanja...šta to znači?
Upravo suprotno.

Na pauzi, eskalatorima penjemo se na poslednji sprat, recimo treći, gde se nalazi trpezarija. Možeš da pojedeš, popiješ dok traje pauza. Sendviči, kiflice, kavijar, sokovi, šampanjac, čaj, kafa. Pojela sendvič sa nekom zimskom kobasicom, jer su creva najavljivala solo.
Ništa nisam slikala, jer nisam ponela aparat, misleći da je zabranjeno, kako i piše na karti. Plus što me stražar zamolio da otvorim torbicu kada sam ulazila (?), pa je dobro što ga nisam ponela. Kako su svi oni ljudi uneli aparate pojam nemam.

Elem htela sam da kažem ustvari ovo : na početku balet dosnjikav, ali kada su labudovi zaigrali, žmarci su mi kičmon prošli i ostali da trčkaraju tuda do kraja baleta. Čajkovski je car.

I još nešto : Kremlj je moje omiljeno mesto. Toliko je lepo i fantastično da nemam reči da opišem. Jedva čekam da ga opet vidim. Ali ovaj put po snegu.

8 comments:

Anonymous said...

Blago tebi. I bravo sto nisi propustila priliku da to vidis

elektrokuhinja said...

Ja nešto nisam baš u fazonu baleta, al ovo izgleda sjajno. Zar nikom ne beše žao tog manastira iz 16. veka?

Anonymous said...

mene bas nerviraju ljudi koji ne postuju pravila na ovakvim manifestacijama. da mene neko pita, izbacivao bih sa predstava zbog toga.

Anonymous said...

i ja se slazem sa lakopamtljivim.
i uvela bih vecernju toaletu again na ta mesta :)
eto da nosim i ja haljinu jednom bez ledja, a da nije probavanje samo po kuci!

nego ima jedan vic.
vice haso kroz kucu. daj mi nadji kupace gace! odma sad fato, jes me cula.
s sto bolan mujo u ovo doba kupace gace?
cuti bona, idemo veceras na labudovo jezero s firmom, pa da se ne obrukam!

Zeljko Mladenovic said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sto se vecernje toalete tice, ove kulturne manifestacije su jedine prilike kada mi nije mrsko obuci odelo :)

Anonymous said...

@kujna ni ja nisam nesto u tom fazonu, ali ajde kao greota da ne vidim. i sto kaze Lara prilika se ne propusta. Ruski balet!!
i bilo je stvarno super. labudice su fantasticne.
zao? mislim da ta rec u njihovim recnicima nije ni postojala. neke od crkava su ponovo podigli( mislima na crkve po gradu), cak postoji ideja da se ova sada zgrada Kremljovskog dvorca srusi, mada ja mislim da od toga nema nista.

@bslp kada je pocinjala predstava primetila sam dva bodygarda sa strane na bini, mislila sam, cak se i ponadala da ce da izbacuju ove nekulturne...jbg nista od toga oni su samo stitili igrace na sceni (?)

@etotakoc i ja bih uvela, cak se cimerka svo vreme bunila sto idemo u farnerkama. Ali zamisli samo : sneg je poceo da se topi, u isto vreme pada kisa, gonile ljudi, horda zapravo, nema pristupa kolima, nema crvenog tepiha, pa sada ti idi u haljini i cipelicama. nema shaje. ali bilo bi lepo.

e a sto se tice vica, malo pre mi kaze prijatelj : cuo sam da ste bili na Labudovom jezeru. Jeste se kupali? pa nego sta smo :)))

Sebe Sebi Na Dar said...

Divno. Ruski balet! Bravo.
I ja se slazhem sa vechernjom toaletom+oni divni DvoGledi.