2008/01/22

još uvek ništa pametno. ama baš ništa. nula. nada. zero. ect.

8 comments:

Anonymous said...

uh i zato si rešila da me OPET vratiš tom filmu?! neću!
bolesna sam!
ali odgledala sam Across the universe - pogodi ko je kriv za to?!
i našla sam novu seriju.
i mnogo bre fališ!!! MENI! DA. :)

Anonymous said...

jbg kada ne mogu da se skinem sa njegove gitare, glasa, emocija...

meni se across the universe bas svideo. tebi? ja jos prikupljam PB treci serijal, necu da gledam dok sve ne nabavim :)

etotako said...

Ma sta nema nista. Vici upomoc svima :)
Mac odbija poslusnost. Mac odbija poslusnost. Prijem. Help Help!

Stigla torba.
Pravi sam postar!!!

Jbt mogu i ja u nju da stanem. Cenim da do decembra je necu promeniti. Garant!!!

Idealna.
I zahvalna ja.

ps. imam roza tastaturu :)

Anonymous said...

ma draga svidja se i meni i glas i gitara i emocije, ne, ne emocije vise ne praktikujem...
across the universe mi je bas lego tog dana, i da, svideo mi se film, mada osecam kako bi nas neki naribali zbog ljubljena takijeh filmova. PB i sklupljam i gledam :) ali ova nova serija mi lako usla pod kozu! nego me nervira sto ovi scenrasti strajkuju pa je pola serija prekinuto, i PB bi bila da nisu snimili epizode (ocigledno) ranije. tako da iskreno ne znam pojma kad i kako ce da prekinu PB. :( smrtz

Anonymous said...

o and btw, cini se da se PB zavrsava sa 13 epizodom, odokativno 18.02. ili mozda to nisi htela da znas?

wtf? said...

postaru moj dragi roza tastatura!!!!
kako mi to bas shik zvuci :)

O! zapravo nista o PB ne zelim da znam posto sam unapred razorarana (znas vec zasto), ali cu ga pogledati i negodovati u isto vreme :)
koja je to nova serija, deder reci ili sapni neces svi da znaju :)

inace etotako mi nije snimila Rome, koji sam bas pikirala kao sledecu seriju...hmmm...hmmm...mislim da je krajnje vreme da se opet bacim na filmove, dugo sam ih zapostavljala :)

Anonymous said...

opet reprizirate once? :)

wtf? said...

meni je na repeat muzika od kada sam pogledala film. sto je sada vec zabrinjavajuce :)