2007/08/02

?? i jedna pesma

Ponovo je počelo. Potpuno ne očekivano. Vraća mi se ta ne tako baš daleka prošlost. I sve je lepo, ništa ružno. Kako hodam gradom sve mi budi uspomene: ulice, ćoškovi, crkve, hram, most, kremlj, terasa, kafana, stela, lenjin, večni plamen, gararin…..Dobro sam. Nisam uopste loše. Mislim ne raspadam se.
I otkud sada sve to? I ti snovi sada....i oni me muče.
?


Kako šetam centrom često od kada sam stigla, primetih jednu užasno zanimljivu stvar. Nešto se čudno dešava sa počasnom gardom koja čuva Grob Neznanog Junaka u Aleksandrovskom sadu tj. Aleksandrovoj bašti. Čudno je to što ih nema. Uopšte. Ni jednog a ni drugog. Dva vojnika bi trebalo nepomično no matter what da čuvaju Grob Neznanog Junaka, što bi značilo kiša, sneg, ledenice, minus 200, sekire i ostalo...Hmmm...
?

4 comments:

Anonymous said...

Prvo, moj saputnik na trubi je Car! To ne merem da ne kažem po milioniti put.
Drugo, da si ti meni živa i zdrava, i tako malo slinava.
Treće, punke to nekad, kad mozak ima lufta da vergla.
Četvrto, zaverglaj te svoje pedale...

Ionako sve pre ili kasnije postane istorija. A svoju sama praviš.

Anonymous said...

jbg nema bas puno video materijala na youtubeU. to mi cudno. bas. a covek genije.

Anonymous said...

kad odemo na koncert, uploadovacemo :)

Anonymous said...

ofkors :)